greeting

Tuesday, September 1, 2015

PENGALAMAN MENULIS BLOG!

                 Pengalaman dalam membuat blog adalah satu pengalaman yang saya dapat aplikasikan dalam kehidupan seharian saya untuk berkongsi cerita bersama rakan-rakan dari seluruh pelosok dunia. Daripada pengalaman ini, dapat saya simpulkan bahawa untuk membuat blog, kita memerlukan sikap yang gigih berusaha. Pada awalnya, saya memang tidak tahu cara untuk membuat blog. Tetapi, dengan sokongan dan pertolongan dari rakan- rakan, saya mampu untuk mencipta sebuah blog. Sokongan yang paling istimewa adalah daripada pensyarah saya, iaitu Dr. Kamarudin bin Abu Hassan. Terima kasih kepada semua yang telah memeberikan sokongan kepada saya. In sha Allah blog saya akan dapat membantu rakan-rakan yang memerlukan maklumat mengenai kemahiran belajar.

No comments:

Post a Comment